Sziasztok!
A mai blogbejegyzésemben a BomberGrounds – Reborn egyik pályáját, a Castel Citadel-t elemzem ki! Gyertek, tartsatok velem!
Mielőttbelevágnánk, ha nem olvastátok a korábbi pályaelemzésemet, idekattintva olvashatjátok el!A Castel Citadel alapja, és környezete:
Minden pályaelemzés kiinduló pontja a pályák környezete. Az határozza meg a további kimeneteleket. A Castel Citadel alapja, a tengerparti környezet, ebből adódóan tele van pálmafákkal, és vízzel, ami alapvetően sebez, mármint a víz.
Pálmafák, mint akadályozó tényezők:
Ezen a pályán kifejezetten sok a pálmafa, ami ugyan szép de sok esetben akadályozza a mozgást, és a pályán lévő tájékozódást is sokszor akasztja. Így az első dolgunknak kell lennie, ahogy leestünk, hogy irtani kezdjük a fákat, bár igaz ezzel az ellenfeleknek is nagyobb mozgásteret biztosítunk, de alapvetően a saját dolgunkat meg kell könnyíteni. A fák sokszor meg hiúsíthatják a bombák passzolását, A pontból B pontba, ugyanis, ha kiesik a látóterünkből a célpont, ahová ütni szeretnénk, gyakran előtte lesz egy Fa, ami miatt nem jut el.
Házak az „L” alakban elhelyezkedve:
Az „L” alakban lévő dolgok, tereptárgyak, fejlesztések, mindig nagy kihívást jelentenek, hiszen bár az „L” alakban lerakott kirobbanthatatlan kövek látszólag nagy védelmet is nyújthatnak, de nagyon könnyedén kerülhetünk ott szorult helyzetben, mert ha valaki belép velünk az „L” alakba, akkor vagy kiüthet minket onnan, vagy pedig beszorulhatunk.
A helyes bomba rakás az „L” alakokhoz:
Azon végére, ahol bemegyünk le kell rakni egy bombát, ezzel biztosítva a bejutásunkat. Ezt követően a következő bombánkat úgy kell letenni, hogy mindkét kis házat felrobbantsa, tehát srégen, ezáltal felrobban a 2 db kis kék ház, és jó eséllyel a miénk lehet, ami ott van.
A jobb oldalon lévő „L” alakban” ugyan ez a metódus, kivéve, akkor ha van ott valaki már mellettünk, mert akkor a harcot meg kell nyernünk.
Alapstratégiaként kezdhetünk ennek a pályának a szélén, és úgy haladjunk befelé. A játékban még mindig ez a landolási stratégia, hogy sokan esnek középre, ezáltal ha mi valamelyik szélét választjuk, akkor sokkal kevesebb harcot kell felvennünk, és meghívnunk anélkül, hogy bántódásunk esne. Tulajdonképpen ennek a pályának a „rákfenéje” a sok fa, ha azoktól megtisztítjuk a pályát előnybe kerülhetünk.
Milyen harcokat ne vegyél fel ezen a pályán:
- Vízhez közelieket, mert belelöknek
- Fa melletti/közeli harcokat se vállalj, mert a harc közben az ellenfeledre kell figyelned, meg a bombákra, amiket üt, ha van fa, akkor máris +3 dologra kell figyelni (ellenfél+fa+az ütött bombák)
Vízbe ugrás mint menekülési útvonal:
A fák mellett ezen a pályán a második legfőbb környezeti tényező a víz, amely ugyan sebez, de ha úgy hozza a szituáció, akár bele is vethetjük magunkat, ezzel kivédve az esetleges nagyobb sebzést. Erről a technikáról, trükkről van is egy cikkem, és videóm, amelyet megnézhetsz, és elolvashatsz itt:
Cikk:
https://gamewithmeblog.blogspot.com/2023/09/bombergrounds-reborn-jump-into-water.html
Videó:
Végezetül pedig vizsgáljuk meg a bokrok helyzetét:
Az elhelyezkedése alapján sajnos a bokrok is inkább hátráltatnak minket, mint előnyt biztosítanak a számunkra, hiszen a pálya szélén vannak, ami ahogy halad előre a játék számunkra nem jó, hiszen minél inkább középre szeretnénk magunkat orientálni, ezen a pályán tehát kerülendő a bokor.
A pályát egyébként itt nézhetitek meg:
Ezzel a cikk végére is értünk, köszi, hogy elolvastátok!
Nemakarsz lemaradni? Kövess be a közösségi médiában, itt azösszes!
Érdekel,hogy mikor mi lesz a blogon és a csatornán, sasold meg a márciusimenetrendet!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése