Sziasztok!
A mai bejegyzésben ismét elő vettem a zselé figurákat! Nézzük meg a Punch Boost Jump nevű trükkömet!
Amikor a játékról szóló bemutató cikkemet írtam, akkor mondtam, hogy ez egy fizika alapú játék, éppen ezt használjuk a mai bejegyzést témájánál!Először is, a kiütés mechanikájáról fogok beszélni:
A Rumble Club-ban a kiütés mechanikája a következőképpen működik:
Amikor eltalálnak, akkor 1, vagy 2 db X jelenik meg a karaktered feje felett. Ha 3 db összegyűlik, akkor a karaktered elájul. Amikor a karaktered elájul, akkor elindul egy csík a feje felett, miután az ellenfél felkapta a feje fölé, ameddig az nem jár a karakter ájult és mozdulatnál, semmire nem képes, azonban ha lejár az úgynevezett „ájulási idő” akkor újra mozoghat a karakter.
Ezt ennél a trükknél fontos volt megemlíteni, mert most rátérünk a lényegre!
A Punch Boost Jump akkor hasznos, ha kidobnak, és vissza akarunk térni a pályára, ugyanis, ha vízbe érünk, és el süllyedünk, akkor mehetünk vissza a lobby-ba! Nézzük, hogyan kell csinálni!
1. Lépés: Az ájulásod pillanatában nyomd meg az ütés gombot, és tartsd lenyomva
2. Lépés: Fordulj arra, amerre visznek/dobni akarnak, hogy be lásd azt a területet, ahová vissza szeretnél ugrani.
3. Lépés: Mielőtt az ütés animációja befejeződik/elengedted az ütés gombot, nyomd meg az ugrást. Az ütés hatására plusz lendületet kapsz, ha közben ugrasz is kontrollált lesz leérkezésed.
Ebben a videómban nézheted meg a technikát:
Ha nem szeretnél lemaradni a tőlem érkező friss tartalmakról, IRATKOZZ FEL A YOUTUBE CSATORNÁMRA!
Ha mindig tudni szeretnéd, hogy melyik hónapban mi várható a blogomon és acsatornámon, nézd meg a menetrendet itt! Íme a márciusi menet!
Ha szeretnéd támogatni a tartalomgyártói munkámat,a linkre kattintva elolvashatod annak részleteit!
A Discord szerveremen is várlak! Csatlakozz még ma!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése